شکار یا کمک به زندگی ؟؟؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 آذر 1394
بازدید : 148
نویسنده : جاذبه وب

با سلام به دوستان عزیزم.

امروز صبح وقتی با همسرم رفته بودیم بیرون قدم بزنیم و از زیبایی های برف و منظره زیباش لذت ببریم. صحنه هایی دیدم که اصلا برام خوشایند نبود.

آقایونی دیدم که با یه تفنگ شکاری داخل شهر قدم میزدن و به گوشه و کنارها و هرجایی که خشک تر بود و از سرمای برف محفوظ تر بود نگاه می کردن تا شاید گنجشکایی که از سرمای زیاد پناه آورده بودن شکار کنن. برای من واقعا ناراحت کننده بود. چقدر زیباتر می شد که دونه ای براشون می ریختن یا حتی یه آب گرمی براشون می گذاشتن. 

موقع برگشت به سمت خونه انگار خدا خواست ما را امتحان کنه.  وسط خیابون گنجشکی دیدم که انگار یخ زده. به سمتش رفتم و دیدم تکون نمی خوره و فقط پلکاش بالا و پایین میره. تو دستام گرفتمش تا بیارم خونه ، شاید حالش خوب بشه.

وقتی نزدیک خونه رسیدیم احساس کردم حالش بهتره چون صدای قلبش رو تازه می شنیدم. کم کم وقتی سرحال شد شروع کرد به تلاش برای فرار از بین دستام. وقتی ولش کردیم پرواز کرد و رفت سمت آسمون.

خیلی خوشحالم و احساس میکنم امروز حداقل برای نجات یه گنجشک مفید بودم.

دلم می خواد نظر شما رو هم بدونم. شما بودید از این فرصت که براتون بوجود آمده چطور استفاده می کردین؟ شکارشون می کردین و یه کباب خوشمزه برای خودتون درست می کردین یا کمک شون می کردین تا این سرما سخت پشت سر بزارن؟





مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com