داعش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 آذر 1394
بازدید : 179
نویسنده : جاذبه وب
بانوی نمونه داعش

خب زنان زیدی هستند که به عضو گرون داعش در آمه اند امروز میخواهم یکی از این زنان را به شما معرفی کنم


زن تروریست انگلیسی کیست؟

“سالی جونز” خواننده معروف راک، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند ۱۰ ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. در آمار بدست آمده از این زن، او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و جذب آنان تلاش می‌کرد، و آن‌ها را برای ازدواج جهادی با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفتی تشویق می‌کرد.

این زن بعد از روی آوردن به اسلام به گروه تروریستی داعش ملحق شد و نام خود را به “أم حسین” تغییر داد. او بعد از این‌که به این گروه تروریستی پیوست با انتشار مطالبی از طریق شبکه‌های اجتماعی در حساب شخصی خود عهد بسته است سر تمام کسانی را که به اسلام روی نمی‌آورند را قطع کند. به همین دلیل به این زن لقب “بانوی تروریسم داعش” داده شد.

او همچنین در حساب شخصی خود اظهار داشته است که با شخصی از این گروه تروریستی به نام “جنید حسین” که مسئولیت جذب و تعیین افراد در قسمت‌های مختلف این گروه را در استان سوری “الرقه” بر عهده دارد ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که این شخص پنجمین فرد تحت تعقیب از سوی سرویسهای اطلاعاتی آمریکا است.



این خبر که از سوی برخی عناصر گروه تروریستی داعش افشا شده حاکی از آن است که “سالی جونز” ملقب به “بانوی تروریسم” وارد انگلستان شده و برای جذب افراد به گروهای تروریستی در راه ورود به کشور اسکاتلند است. در همین راستا دولت اسکاتلند تمام نیروهای امنیتی و نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم را در تمام فرودگاه‌ها و مناطق حساس این کشور برای رصد و دستگیری سالی جونز منتشر و آماده کرده است.



داعش




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com