سخنی درباره‌ی وبلاگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 14 آذر 1394
بازدید : 114
نویسنده : جاذبه وب

مدتی هست که عکس بالای وبلاگ کلا محو شده و خبری ازش نیست! متوجه شدم که اون عکس در سایتی بارگذاری شده بود و الان به دلیل این‌که به دلایلی نامعلوم پاک شده، دیگه در وبلاگ هم خبری ازش نیست! لوگوی زبان‌شناسی که در سمت چپ بالای وبلاگ می‌بینید، اشکال املایی داره و چند بار دوستان تذکر دادند اما افسوس! افسوس که من نه در مورد عکس، و نه در مورد اون لوگو هیچ کاری نمی‌تونم انجام بدم.

حتما می‌دونید که آقای بنادکی نویسنده‌ی قبلی وبلاگ بود و به دلیل مشغله‌ی زیاد اجازه داد که بنده در این وبلاگ در خدمت شما باشم. ایشون اختیارات مدیریت مطالب، نظرات، پیوندها، موضوعات و غیره رو به من داد اما چند مورد از اختیارات اصلی مدیریتی رو ندارم؛ از جمله تغییر قالب وبلاگ و دستکاری کدهای جاوا، تغییر عکس لوگوی وبلاگ و چند مورد دیگه. چندین بار با ایمیل ایشون تماس گرفتم تا این اختیارات رو به من بده اما جوابی نگرفتم! آخرین باری که جواب ایمیلم رو داد، دو سال قبل بود. حتی صفحه فیس‌بوکش هم مدت‌هاست به روز نکرده و اصلا هیچ خبری ازش ندارم (امیدوارم هر جا که هست سلامت باشه). حتی با بلاگفا و مدیر اون، آقای شیرازی هم تماس گرفتم اما جوابی نگرفتم!

در تمام این مدت که در این وبلاگ بودم، مسئله‌ی خاصی پیش نیومده بود و من هم مدارا کردم؛ هر چند که گاهی این نکته آزارم می‌داد. اما الان با این چیزی که پیش اومده، به این فکر افتادم که معلوم نیست در آینده چه اتفاقی رخ بده. یعنی چون من مدیر اصلی وبلاگ نیستم، با پیش اومدن هر رخدادی، من کار خاصی نمی‌تونم انجام بدم. بعضی وقت‌ها دچار این توهم می‌شم که این‌جا وبلاگ منه؛ اما فراموش می‌کنم که من هیچ‌کاره‌ی کوچکی بیش نیستم.

بیشتر از این زیاده‌گویی نکنم، خواستم نظر شما رو در این مورد بدونم. آیا از این‌که نمی‌تونم این مشکلات رو در وبلاگ برطرف کنم، ناراحتی‌ای ندارید؟ با همین وضع ادامه بدم؟ اگر فعالیت وبلاگ رو در یک آدرس جدید ادامه بدم، برای شما توجیه‌پذیر خواهد بود؟ و یا این‌که این مسائل بی‌اهمیت به حساب می‌آید؟ شاید من بیش از اندازه به ظاهر وبلاگ اهمیت می‌دم اما دوست دارم دیدگاه شما رو هم بدونم.

سوال دیگه‌ای هم دارم که به مطلب بالا بی‌ربطه. آیا شما از وبلاگ و مطالبش راضی هستید؟ آیا از این نکته که گاهی به روز رسانی اون به تاخیر می‌افته، ناراحتید؟




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com