محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و تروریستها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 14 آذر 1394
بازدید : 130
نویسنده : جاذبه وب

افراد حقیقی و حقوقی در پاکستان جنایات رژیم اشغالگر قدس(اسرائیل)

و تروریست ها را  در غزه و سایر مناطق محکوم کردند

• .محمد ناصر خان رئیس نهضت حقوق بشر گفت اسرائیل در فلسطین ظلم و ستم را به اوج رسانده است. در این روزها پاکستان و دیگر کشور های اسلامی باید عزای هفت روزه اعلام کنند. هر مسلمان راستین از برادران مظلوم فلسطین حمایت می کند.
• سراج الحق امیر جماعت اسلامی بمباران وحشیانه اسرائیل  به غزه را محکوم کرده و گفت تا زمانی که مسلمانان خودشان علیه ظلم و ستم قیام نکنند، در جهان ظلم بر مسلمانان ادامه خواهد داشت.
• لیاقت بلوچ دبیر کل شورای وحدت ملی ضمن  محکومیت حملات هوایی اسرائیل به غزه ، گفت اسرائیل یک تروریست جهانی است که امنیت جهان را از بین برده است. ائمه شورای وحدت ملی امروز در نماز جمعه  حملات اسرائیل به فلسطین را محکوم می کنند.
• حافظ سعید امیر جماعت الدعوه گفت  امت اسلامی باید برای پاسخ گویی به تجاوزگری اسرائیل متحد و بیدار شود. کشور های اسلامی روابط دیپلماتیک خود با اسرائیل را قطع کرده و با قلب باز به برادران مظلوم فلسطین کمک کنند.
• راجا ناصر عباس مسئول مجلس وحدت مسلمین گفت ما امروز ( جمعه) را علیه بدترین جنایات اسرائیل روز اعتراض  نامگذاری کرده ایم.
•  محمود الرشید رئیس حزب اپوزسیون مجلس ایالت پنجاب روز گذشته قطعنامه محکومیت حملات و جنایات اسرائیل در غزه را در مجلس ایالت پنجاب ارائه داد. رئیس حزب اپوزسیون مجلس ایالت پنجاب در این قطعنامه نسبت به سکوت شورای امنیت در خصوص حملات اسرائیل  ابراز نگرانی کرده و از دولت فدرال پاکستان خواست  علیه جنایات جنگی اسرائیل نسبت به زنان و کودکان اسرائیل به عنوان عضو سازمان ملل نقش خود را ایفا نماید.
 مسلمانان پاکستانی در شهر اسلام آباد پایتخت این کشور پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در تظاهرات ضد اسراییلی، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی, کشتار مسلمانان غزه و به ویژه اقدام های اخیر تروریست های داعش وابسته به آمریکا در شهرهای عراق ابراز داشتند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از مسجد و حسینیه ˈاثنی عشریˈ اسلام آباد با حمل پلاکاردها و پوسترهایی حاوی شعارهای ضد رژیم صهیونیستی و آمریکایی , حمایت از انتفاضه فلسطین و حمایت از نبرد و مبارزه ملت عراق علیه گروهای تکفیری و تروریستی از کشورهای اسلامی و ملت های حامی حقوق بشر خواستند تا به مشکلات و مظلومیت مردم غزه، مساله فلسطین و اوضاع عراق توجه و نسبت به حل و رفع این چالش این کشورهای اسلامی اقدام کنند.
این افراد در ادامه ضمن ابراز انزجار از اقدام گروه های افراطی و تروریست ها برای هدف قرار دادن بی رحمانه افراد بی گناه در عراق و توهین به اماکن مقدس و همچین موج حملات اخیر تروریستی علیه مسلمانان شیعی در پاکستان گفتند: قتل عام مسلمانان فلسیطینی اقدام ننگین جنایتکاران صهیونیستی علیه امت اسلامی و مسلمانان جهان است.
علامه ˈاصغر عسکریˈ از مسوولان ارشد حزب ˈمجلس وحدت مسلمینˈ پاکستان (MWM) بعنوان نهاد برگزار کننده راهپیمایی امروز، طی سخنرانی در میان معترضان، حمایت از ملت فلسطین و انزجار از رژیم غاصب اسراییل را از وظایف اصلی امت اسلامی و مسلمانان دانست.
وی افزود: امت اسلامی باید از آرمان ها و مبارزه مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدام های جنایت کارانه رژیم نامشروع صهیونیستی را محکوم کنند، در واقع ما مسلمانان باید در این خصوص باید هم صدا و متعهد شویم.
علامه اصغر عسکری با محکوم کردن و نامشروع دانستن اقدام های تروریست های داعش در عراق، تصریح کرد: مردم عراق شجاعانه و بدون هراس در برابر عناصری مبارزه می کنند که آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی از کشورهای عربی و قدرت های غربی همه نوع کمک و همکاری را برای آنان مهیا کرده اند.
وی حملات اخیر رژیم اسراییل به غزه و جان باختن تعدادی از مسلمانان فلسطینی در این جنایات ضدبشری را به شدت محکوم کرد و افزود: مسلمانان جهان باید از مبارزه و خواسته های مردم سرزمین بیت المقدس حمایت کرده و نباید اجازه دهند رژیم جنایتکار صهیونیستی به اقدام های نامشروع خود ادامه دهد.

تظاهرات مشابه ای نیز از سوی سازمان ها و احزاب شیعی در شهرهای ایالت های مختلف پاکستان در محکومیت جنایات رژیم اسراییل علیه مردم غزه، حمایت از مقاومت مردم فلسطین و اعلام انزجار از اقدام های ضدبشری گروه تکفیری داعش در عراق برپا شد.
شخصیت های مذهبی، سیاسی و فرهنگی پاکستانی با سخنرانی در برخی از این راهپیمایی ها در شهرهای ˈپیشاور، لاهور، کراچی و کویتهˈ از دولت پاکستان خواستند تا در قبال مساله فلسطین و حمایت از مردم مظلوم این کشور در سطح بین المللی مواضع اساسی و رسمی ارائه کنند.
آنان قتل عام بی رحمانه مسلمانان در عراق و سوریه توسط گروه های تکفیری و تروریستی مورد حمایت استکباری جهانی را نیز به شدت محکوم کردند.
تظاهرات اعتراض آمیزی نیز در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه نیز از سوی ˈشورای علمای پاکستانˈ در منطقه ˈگلبرکˈ شهر ˈلاهورˈ مرکز ایالت پنجاب در شرق این کشور برگزار شد.

علامه ˈطاهر محمد اشرفیˈ رییس شورای علمای پاکستان طی سخنرانی در این راهپیمایی گفت: مسلمانان نباید در برابر اقدام های ضد انسانی صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین به ویژه ساکنان غزه سکوت کنند.

وی تاکید کرد: وحدت میان گروه های فلسطینی و همگرایی کشورهای اسلامی در قبال آزادی بیت المقدس تنها راه شکست توطئه صهیونیست ها و پایان اشغالگری های این رژیم غاصب در سرزمین فلسطین است.

ˈمحمد نواز شریفˈ نخست وزیر پاکستان، چهارشنبه گذشته با تقبیح حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نواز غزه تاکید کرد: تهاجم صهیونیست ها علیه فلسطینی ها غیرقابل قبول و نقض آشکار حقوق بشر است.
وی افزود: صهیونیست ها همواره علیه مردم بی دفاع فلسطین سیاست تهاجمی اتخاذ کرده و اقدام های این رژیم در زمره فجیع ترین جرایم جنگی جهان محسوب می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان نیز با ابراز نگرانی نسبت به تهدیدات رژیم غاصب اسراییل علیه مردم غزه و جان باختن غیرنظامیان در حملات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: پاکستان بشدت اشغالگری ها و تجاوز اسراییل علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کند.
خانم ˈتسنیم اسلمˈ تاکید کرد: جامعه بین المللی باید نسبت به تجاوز رژیم اسراییل به غزه و حمله یکجانبه علیه غیرنظامیان از جمله کودکان و زنان بی گناه، موضع قاطعی بگیرد.
وی افزود: دولت پاکستان حمایت صریح خود را از توقف حملات رژیم اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و همزمان پشتیبان آرمان های مردم بیت المقدس، استقلال این سرزمین و روی کار آمدن دولت مستقل برای فلسطینی ها است.
گروه های مذهبی و سیاسی پاکستان از جمله حزب مرد، حزب جماعت اسلامی، حزب تحریک اسلامی و سازمان دانشجویان امامیه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم فلسطین را که منجر به کشته شدن ده ها نفر در نوار غزه شد، بشدت محکوم کرده و خواستار توقف این حملات از سوی رژیم غاصب سرزمین بیت المقدس شده اند.
• لیاقت بلوچ دبیر کل جماعت اسلامی گفت خودداری سازمان ملل از نکوهش تجاوزکاری اسرائیل در غزه تاسف انگیز است. مسئولیت عدم حل مسئله فلسطین در کنار آمریکا و اسرائیل به عهده حکمرانان کشورهای اسلامی است.
- سفیر فلسطین در پاکستان در کنفرانس همه احزاب که توسط بنیاد فلسطین برگزار شد گفت  بر دوستی و حمایت پاکستان افتخار می کنیم.  نواز شریف تجاوزگری اسرائیل را محکوم کرد. سفیر فلسطین گفت ملت پاکستان غم ما را درک می کند. جای بسی تاسف است که  جوامع بین المللی علیه ظلم و ستم اسرائیل ساکت است. تاسف انگیز است که مسئله فلسطین برای جهان عرب هیچ اهمیتی ندارد و یک و نیم میلیارد مسلمان بجای قیام  فقط محو تماشای بازی فوتبال هستند..
• سراج الحق امیر جماعت اسلامی گفت پس از آمریکا، اسرائیل نیز از ضعف حکمرانان امت اسلامی سوء استفاده کرده و به سوی مسلمانان مظلوم فلسطین تاخته است.
• مسئولین حقوق بشری حزب مردم پاکستان اعلام کردند که در حال حاضر اسرائیل بزرگترین تروریست جهان است و تجاوزی گری  جنگی او نسبت به مسلمانان فلسطین،  نقض علنی حقوق بشر است.  در این راستا سکوت سازمان ملل و سازمانهای مردم نهاد غربی غم فلسطینی ها را دو چندان کرده است. حزب مردم ظلم و ستم اسرائیل به فلسطین را به شدت محکوم کرده و از ملت فلسطین حمایت می کند.
•  علامه سید ساجد نقوی رهبر شورای علمای اهل تشیع در پاکستان ظلم و ستم اسرائیل نسبت به فلسطین را محکوم کرده و گفت باید علیه ظلم و ستم به مسلمانان  به طور موثری در سازمان ملل صدای بلند شود.
• روز گذشته شاخه دانشجویان حزب جماعت اسلامی در اعتراض به تجاوزکاری اسرائیل به فلسطین تظاهرات برگزار کرد و در این خصوص سکوت حکمرانان کشورهای اسلامی را مورد انتقاد قرار دادند.
- پروفسور ساجد میر رئیس حزب جمعیت مرکزی اهل حدیث و حامد رضا رئیس شورای اتحاد سنی نیز درخواست کردند حکمرانان کشورهای اسلامی برای جلوگیری از تجاوزگری اسرائیل علیه فلسطین، مداخله کنند.
- انجمن وکلای شهر لاهور در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه از حضور در دادگاه خود داری کردند.
- گروهی از زنان طرفدار و عضو منهاج القران در اعتراض به صهیونیستهای جنایتکار در شهر لاهور  تظاهرات کردند




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com