چه کسی نسبت به ما احساس همدردی کرد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 14 آذر 1394
بازدید : 131
نویسنده : جاذبه وب

انتخابات رياست جمهوري نزديك است و ايران اين روزها سوژه بيشتر خبرگزاري هاست و احمدي نژاد كه دست به قلم شده و باز سناريو مي نويسد و گاه همچو عقابي چرخي مي زند بر بلنداي ايران و نيشخندش را  نثار تمام اصلاح طلبان مي كند و نهيبي مي زند به من و تو و به لجن مي كشد اقتصاد ايران را و به زير سوال مي برد خرج و مخارج من و تو را.

چند روز پيش بود در خبرها ديدم كه در ايران سميناري بود در مورد غزه و جنايت هاي اسرائيل و مظلوميت فلسطين را به تصوير كشيده بود و حتي وزير و وزرا چند عكسي از جنايت هاي غزه در دست داشتند و احساساتشون را از اين تصاوير مي گفتند واقعاً متأسف شدم

من از اسرائيل طرفداري نمي كنم اما انگار ايران فقط كاسه ي داغ تر از آش شده و يادش رفته چه آمده بر سر ملت خودش در جنگ ايران و عراق، يادش رفته كشت و كشتار دوران انقلاب چرا آن موقع هيچ كس نبود عراق، آمريكا، انگلستان و حتي رضا شاه را متهم كند و آن زمان چه كسي بلند شد و نسبت به صدمات و كشتار صورت گرفته با ما احساس همدردي كند اما حالا احمدي نژاد از اين كشت و كشتار به نفع خود دارد تبليغات مي كند و هزاران هزار از سرمايه ملي ما صرف بازسازي غزه مي كند چرا صرف بازسازي ايران نكند ملتي كه هزاران كودكان بي سرپناه و حتي بيماراني كه خرج اوليه شان را ندارند بدهند آنوقت ايران بدون گرفتن هيچ هزينه اي دارو را روانه كشورهاي ديگر مي كند. آيا انصاف است؟ايراني كه اين روزها خواهان صلح و دوستي با عراق است يادش رفته جنايت هاي عراق در سردشت، شايد شما در مورد اينكه اين روزها فيلمي عراقي كه با هزينه آمريكا بر عليه ايران اكران شده شنيده باشيد.

 بمباران شيميايي سردشت از نگاه دوربين

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com