زندگینامه شهید شریف کوگیرچگینی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 آذر 1394
بازدید : 319
نویسنده : جاذبه وب
زندگینامه شهید شریف کوگیر چگینی

شهید شریف کوگیر چگینی در تاریخ ۱۳۴۸/۱۲/۱۵ در روستای کوگیر سفلی چشم به جهان گشود . ( نامبرده در زادگاه خود معروف به ربانی بود )کودکی شریف در دامان خانواده ی مهربان و صمیمی او در فضای آرام روستا سپری گردید . شهید شریف دوره ی دبستان را در روستای کوگیر به پایان رسانیده و به جهت سختی رفت و آمد به شهر لوشان یا هجرت به شهر قزوین مجبور به ترک تحصیل گردید . شهید شریف از همان ابتدای نوجوانی یار و غمخوار خانواده بود در همه ی کارها سعی می کرد به اعضای خانواده و دیگر نزدیکان یاری رساند .

به همین جهت مورد علاقه ی دیگران بود . شهید شریف دارای ویژگی های اخلاقی بسیار زیبایی بود که به جذابیت او می افزود . در هر کاری پیش قدم بود . شروع جنگ تحمیلی او و همه ی روستای شریف را داغدار کرد .

جوانان آرزو کردند که بتوانند نقشی در دفاع از کشورشان داشته باشند . شهید شریف نیز بنا بر همین احساس وظیفه خود را عاشقانه آماده ی اعزام به خدمت سربازی کرد و بعد از گذراند ن دوره های سخت آموزشی به یکی از یگان های نظامی ایلام اعزام و از آن جا نیز در سنگرهای خونین منطقه ی دهلران به دفاع از خاک مقدس ایران اسلامی و ارزش های دینی آن پرداخت . شهید شریف در حالی که در عملیات قدس ۳ در جنوب دهلران می تاخت و سنگر به سنگر دشمن را به عقب می راند ، در تاریخ ۱۳۶۷/۴/۲۱ در اثر اصابت تیرهای دشمن به شهادت رسید . و از آن جا که همیشه در زندگی گمنام و بی نام و نشان بود ، جسد مطهر او در کربلای ایران اسلامی مفقود گردید و بعد از گذشت سالها هنوز هیچ اثری از او معلوم نگردیده است اگر چه نام و یاد او همیشه در قلب امت اسلامی ایران جاودانه خواهد ماند




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com