خطیب و بازی سیاست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 14 آذر 1394
بازدید : 152
نویسنده : جاذبه وب

در اخبار آمده بود که «استیضاح وزیر آموزش و پرورش رأی نیاورد»

به چندوچون ماجرا در سطح ملی کاری ندارم زیرا رسانه ها به حد کافی درباره آن نوشتند. قصد بر این است که صحت این خبراز منظر استان بررسی نمائیم. هر چند صحت خبر از تریبون خانه ملت قطعی به نظر می رسید ولی این خبر از معدود اخباری بود که بنا بر موقعیت جغرافیایی باید در صحت آن خدشه وارد کرد.

لابد می پرسید چرا؟

به نظر نگارنده در محدوده جغرافیایی استان قزوین اتفاقا استیضاح وزیر رأای آورد آن هم با اتفاق آرا. اصلا چند روز مانده به موعد استیضاح در مجلس، نتیجه آرا در استان قزوین مشخص شد آن زمان که مدیرکل بزرگترین ارگان فرهنگی استان قصد بویین زهرا کرد و با برکناری حاج آقا امامقلی بازی سیاست را به نماینده اصولگرای مجلس باخت. حدس زدن چندوچون معامله زیاد سخت نبود. مدیرکل تن به بازی ناجوانمردانه ای داد که طی آن به نظر می رسید به ازای پس گرفتن امضای عباسپور نماینده بوئین زهرا و آوج از پای نامه استیضاح فانی، قرار بر این شده که حاج آقا خطیب دیگر بویین زهرا نباشد. اقدامی که دل بسیاری از دوستداران دولت تدبیر و امید را به درد آورد و اصلا در صولت این دولت تن دادن به این نوع بازی ها متصور نبود.

اگر اقدام رحیمی معاون اول دولت پاکدستان! در تغییر جهت دار رأی نمایندگان مذموم بود به نظرم این اقدامات در این دولت نیز به هر دلیل شایسته نکوهش می باشد.

به نظرم سالار قاسمی مدتهاست که دیگر سالاری نمی کند و با رسیدن به کرسی ریاست به شدت آلوده محافظه کاری آن هم از نوع افراطی آن شده است. سرخوردگی حامیان دولت در استان به واسطه اقدامات مدیران آن روز به روز بیشتر از پیش می شود  و هر دم از این باغ بری می رسد. اگر این نوع اقدامات از سوی مدیران باقیمانده دولت قبل در استان منتشر شود جای هیچ شکوه و شکایتی نیست ولی این رفتار از اولین مدیر منصوب شده دولت روحانی در استان جای بسی تأسف به بار آورد.

خطیب قربانی شد آن هم به واسطه گنه کردن آهنگری در بلخ. به جرأت می توانم بگویم آن که سربلند از این غائله بیرون آمد کسی نبود جز خطیب امامقلی.

ایام به کام

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com